Retouren

Boek & Kantoor Korten logo

Inloggen | Registreren

0

Winkelwagen

Retourneren

Een klacht of een retour; stuurt u deze niet zonder eerst contact met ons op te nemen aan ons terug !
 

Wij kennen de volgende klachten, deze hebben een elk een eigen afwikkelingstraject

-Te veel of  juist te weinig geleverd
- Beschadigt bij aflevering- Defect
- Verkeerd door u bested


Te veel of  juist te weinig geleverd: 
Melden binnen: 5 werkdagen
Wanneer een levering niet volledig is, dan graag zo snel mogelijk contact met ons op. Melden kan uiterlijk binnen 5 werkdagen, dit is inclusief de dag van levering. Kijk uw bestelling dus bij binnenkom(direct) goed na.

 

Schade bij aflevering:
Melden binnen: 3 werkdagen
Schade bij aflevering dient direct na constatering gemeld te worden. Melden kan uiterlijk binnen 3 werkdagen na levering. Na deze 3 werkdagen zijn wij niet meer niet meer verantwoordelijk voor dergelijke schade, aangezien het aannemelijk is dat het artikel binnen deze termijn al in gebruik is genomen waardoor de schade is ontstaan.


Defect:
Defect melden: maximaal 1 jaar
Defect is wanneer het artikel wel heel is, maar niet naar behoren werkt.
Het kan voorkomen dat de termijn afwijkt . In dit geval is de garantietermijn bij levering van het product (handleiding) vermeld.
In een aantal gevallen dient u rechtstreeks contact op te nemen met de  producent voor reparatie of vervanging.  In alle andere gevallen volgt u onze retourprocedure.


Verkeerd besteld:
Meldden binnen: 5 werkdagen 
U heeft het artikel zelf ingevoerd in onze webshop of per email  bij ons besteld ?
Volg hier voor onze retourprocedure.

 

Retourprocedure:

- Schade bij aflevering of Defect:
Wanneer er sprake is van schade bij aflevering of een defect, dan nemen wij uiteraard de retourprocedure en de kosten hiervan voor onze rekening. Bij aankomst worden de goederen fysiek gecontroleerd. Alleen indien de artikelen daadwerkelijk defect/beschadigd worden bevonden, volgt creditering.

- Verkeerd besteld:
Bij verkeerd besteld is het zo dat alleen artikelen die nog in de originele verpakking zitten en ongebruikt retour kunnen worden genomen.
Als u een artikel wilt retourneren dat u zelf verkeerd besteld heeft, neem dan altijd eerst contact met ons op.  En stuur het in geen geval uit uzelf naar ons adres retour.
Voor de administratieve retour verwerking van verkeerd bestelde artikel, wordt € 9,95 (ex BTW) per artikelregel in rekening gebracht.